Front

Front

Tuesday, September 7, 2010

Testimoni

Berikut adalah ruangan TESTIMONI ...

Untuk kebaikan bersama, dapatlah kiranya tuan/puan menurunkan komen mengenai produk ini supaya orang lain juga pun turut dapat mengambil menafaat dari produk tempatan ini.

Jika tidak mahu dikenali, tuan/puan boleh memilih PROFILE="Anonymous" tetapi setelah meninggalkan komen, dapatlah kiranya tuan/puan menurunkan nama betul @ nama gelaran.

Sekian Terima Kasih

9 comments:

  1. Admin punya testimoni ...

    Saya menghidap penyakit sendawa terlampau. Malu saya bila berhadapan dengan rakan-rakan. Sejak minum Jus Emas seperti yang disarankan, tabiat buruk tu dah tiada lagi. Sekarang nie maintain minum. Tiada masalah lagi dengan Teh Tarik.

    Yg benar
    Admin

    ReplyDelete
  2. sejak saya minum jus ini selama beberapa hari badan saya terasa ringan, lebih selesa dan segar terutama selapas bangun tidur walaupun tidur tak cukup jam.
    selain itu saya baru perasan sebelum ini saya selalu hadapi hernia terutama tersilap makan makanan yang sejuk. selapas minum jus ini alhamdulillah penyakit ini tak ade lagi setakat ini......


    ikhlas hamba Allah,
    Puchong selangor

    ReplyDelete
  3. Akak berusia 52 tahun. Akak bersais besar, mengidap kencing manis dan darah tinggi. Selepas 8 jam minum Jus Emas, akak banyak membuang angin. Badan rasa ringan dan tidak ketat. Seronok ada tenaga dapat bersama anak, menantu dan cucu masa perayaan ini.

    Alhamdulilah.
    Tahirah,
    Tangga Batu, Melaka

    ReplyDelete
  4. Salam. Saya adalah setiausaha sebuah syarikat telekomunikasi. Masalah paling utama saya adalah gastrik. Tahapnya dah sampai kena injection kalau gastrik menyerang. Masalah saya itu dah lama sangat. Saya diperkenalkan dengan Jus Emas ini semasa bulan puasa baru-baru ini. Alhamdulilah, selepas amalkan (kalau tak silap saya baru habis 3 kiub) tanda-tanda gastrik saya sudah mereda. Sejak menukar corak minuman saya, gastrik saya dah hampir macam tiada. Bukan itu saja, saya dengan mudah boleh mengamalkan diet tanpa risaukan apa-apa. Kini saya sudah nampak tanda-tanda yang saya boleh memakai kembali baju-baju yang dahulunya tak muat. Itulah perkongsian yang hendak saya ceritakan.

    Ikhlas
    Linda

    ReplyDelete
  5. SALAM semua.
    Masalah yang dihadapi:
    1. Kaki kekejangan sewaktu memandu kereta
    2. Malas nak bangun tidur (asyik terbabas saja)
    3. Terbersin (lepas bangun tidur dan sejuk)

    SYUKUR, percubaan mengambil produk JUS EMAS sekali setiap hari menghilangkan masalah di atas dan memberi KESAN MAKSIMUM. Iaitu:-
    1) Tiada masalah kekejangan kaki.
    2) Sekali siren isteri, mata dah segar.
    3) Hidung tak gatal-gatal, jadi tak bersin lah.

    Pah ni, saya akan amalkan pengambilan JUS EMAS setiap hari. Tambahan pulak harganya boleh kiro tak cecoh 2 puluh ria. SYUKUR.... SYUKUR....

    ReplyDelete
  6. Salam.

    Saya seorang guru disebuah sekolah Cina. Cuba untuk menjual Jus nie ... tapi takut-takut. Akhirnya saya letak atas meja dua kotak. Bila ada yang perasan ajer, cikgu yang lain (Cina) pun turut request. Sedar tak sedar dalam masa tak sampai 4 hari, sepuluh kotak yang berada ditangan saya habis terjual ... tak payah explain.

    "... masyarakat Cina memang arif tentang buah Momordicae nie ..." kata cikgu cina kat sini.

    Tuan admin, sila masukkan nama saya dalam Pengedar Tunggal. Kini saya dah ada confident.

    Terima kasih.

    Cikgu Sekolah

    ReplyDelete
  7. saya adalah hamba Allah dari Puchong yg membuat testimoni pada 7 Sept lepas. Kini setelah menggunakan produk ini semenjak bulan puasa yang lepas, saya mendapati perkara berikut;

    1. tekanan darah saya kembali normal. Dahulu saya ada mencuba produk herba X. Tapi kesan nya terlalu sedikit.
    2. berat badan saya maintain hingga kini dari bulan puasa lagi. jika tidak kalau lepas puasa ajer, berat badan saya akan naik beberapa kilo. kini saya mudah melakukan aktiviti seharian tanpa gangguan berat badan.

    Kepada yang ingin cut cutting, saya cadangkan guna lah jus emas kerana ia murah dan sangat berkesan.

    ikhlas hamba Allah
    Puchong Selangor

    ReplyDelete
  8. Sakit dada ... ambil peduli. Link berikut adalah dari petikan Utusan on-line.

    http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0927&pub=Utusan_Malaysia&sec=Kesihatan&pg=kn_02.htm

    Minumlah Jus Emas yang kaya dengan Oksigen.

    ReplyDelete
  9. Assalammualaikum..
    Saya ingin berkongsi pengalaman saya disini,sebelum ni saya adalah kena lelah dan menggunakan pam sedut klinik tapi sejak saya amalkan minum TEH JUS EMAS ni sebagai minuman harian saya,lelah saya berkurangan dan saya tak perlu gunakan pam sedut lelah lagi.Terima kasih TEH JUS EMAS kerana berjaya menolong mengurangkan penyakit saya.WASIMA-Kajang.

    ReplyDelete